Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Benvinguda sigui la universalització de l'aigua de l'aixeta

grifo4 / BCN
Antoni Vilanova
Acostumo a beure a casa aigua de l’aixeta, però als bars i restaurants de Barcelona no n’ofereixen quasi mai i si en demanes et diuen que té mal gust, però ja fa anys que és bona a la majoria de barris, ja que l’Ajuntament té un equip de tastadors que oloren i tasten diàriament mostres d’aigua.
Entretots
Doncs bé, sembla que Aigües de Barcelona, juntament amb l’Associació de Restaurants Sostenibles, farà una campanya a finals d’any per promoure el consum d’aigua d’aixeta, i ho farà en un gest per universalitzar aquest servei tenint en compte la qualitat, sostenibilitat i la nova directiva europea de consum d’aigua. Els adalils d’aquesta pràctica seran els reputats gastrònoms germans Torres, que a partir d’octubre vinent serviran aigua de l’aixeta als comensals que visitin els seus restaurants amb el disseny d’una gerra de l’Escola Universitària de disseny.
Ens anem acostant a Londres i Nova York, on en els restaurants pots demanar sense problemes from the tap o a París eau de carafe. Benvinguda la iniciativa, l’objectiu final de la qual és reduir la generació de residus i els gasos hivernacle.
Participacions delslectors
"Desde siempre, los partidos políticos tienden a confundirse con el Estado mismo"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
"Qué inmensa suerte la mía, que he podido estudiar, pese a todo lo que me cansa"
Laia Jiménez Sant Vicenç dels Horts
Mésdebats
El debat
- Xoc titànic a Washington Trump descarta parlar amb Musk i deixa obert un duel d’efectes impredictibles
- A MALLORCA La dona detinguda per una agressió sexual a un jove a la sauna d’un hotel de Magaluf: «Em vaig posar calenta»
- Sánchez aparca el finançament pel bloqueig de la cita de BCN
- Dret de rectificació del FC Barcelona
- Incivisme Un prostíbul en un pis del carrer d’Aragó causa enuig al Clot
- Consum La nova etiqueta que porten les conserves d’aquest supermercat i que pot afectar la teva salut
- La princesa Elionor esgota els seus últims dies a bord de l’Elcano
- Tempesta judicial i política El Consell Fiscal empara unànimement Grinda després dels àudios de Leire Díez
- Tribunals La dona del president de Quirón, imputada en el cas del nòvio d’Ayuso
- Salut mental Error del sistema