Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"¡Basta ya de ensuciar nuestro entorno natural!"

undefined53549031 pla general de la riera de merl s al bergued imatge del 2200528114217 / Estefania Escola
Joan Soldevila
El domingo pasado, caminando por solitarias carreteras secundarias y pistas entre el Bages y el Berguedà, pudimos contabilizar decenas y decenas de latas de una conocida bebida junto a los arcenes de ambos lados del camino.
Entretots
¿Cómo se puede ensuciar un entorno tan bello y bucólico de manera tan despreciable? El medio natural es de todos y no solo de unos cuantos descerebrados. ¡Basta ya!
Participacions delslectors
"Festival de palmeros"
José Luis Bravo García Barcelona
"Alto el fuego político"
Fernando Guerrero Barrio Cornella de Llobregat
"Restauremos la humanidad"
Lena González Barcelona
"Cuotas mensuales"

JORDI QUEROL PIERA BARCELONA
Mésdebats
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»