"Una cosa es plagiar y otra dejarse influenciar para crear algo nuevo"
Valentín Rodríguez Palos de la Frontera (Huelva)
Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
FERRAN NADEU
Blanca Daniel
Fa unes setmanes, el Districte de Ciutat Vella va celebrar el festival Cultura Raval(s). El programa aglutinava una varietat extensa d'activitats, totes originàries de diferents països i pròpies dels veïnats del Raval. Aquella jornada de sinergies i felicitat mostrà la importància de mantenir la cultura popular viva.
Entretots
Una de les activitats fou la mostra de ball de bot, ball popular de les Illes Balears, a càrrec dels alumnes del taller del centre cultural Espai Mallorca, situat al barri. En acabar la demostració, unes quantes persones s'aproparen a felicitar els balladors i a fer preguntes sobre l'origen o les característiques del ball.
Sense voler-ho, aquells joves havien descobert una cultura poc coneguda per alguns veïns del Raval. Així, també s'aconseguí fer arribar la cultura pròpia de les Illes a un nou públic. La importància d'aquests fets és mantenir la cultura popular viva i fer-la prevaldre, difonent-la i practicant-la.
Participacions delslectors
Valentín Rodríguez Palos de la Frontera (Huelva)
Mésdebats
el problema de la vivenda