Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Resposta de l'empresa d'autobusos Cases a la queixa d'un usuari de Mataró

whatsapp-image-2019-01-10-at-112246
Miguel Ángel Salas
En relació a la carta del passat 24 d'octubre, 'Dret a ser puntual', del lector Emilio Iniesta, voldria fer-li algunes apreciacions: la majoria de vehicles assignats a la línia E11.1 entre Mataró i Barcelona són autobusos articulats de 18 metres de llarg o íntegres de tres eixos i 15 metres de llarg, considerats en el sector del transport com autobusos de gran capacitat.
Entretots
Els vehicles articulats es destinen a les expedicions regulars en hora punta i els reforços es presten regularment amb els vehicles de 15 metres, amb una capacitat de 66 viatgers asseguts més 37 dempeus; en tot cas, ambdós són vehicles d’alta capacitat. D’altra banda, el motiu pel qual un vehicle no para a la seva parada està associat al fet que ja porta el nombre màxim de viatgers permès a la seva fitxa tècnica.
Tanmateix, cal comentar que aquesta línia dona servei en hora punta amb un elevat nombre d’autobusos, el que fa que la freqüència entre Mataró- Plaça de Granollers i Barcelona sigui molt important, al voltant dels cinc minuts.
Volem afegir que la majoria d’aquests autobusos, segons la seva fitxa tècnica, permeten el transport d’usuaris dempeus i, tot i que aquesta situació no és la millor quant a confort, es troba contemplada dins de les possibilitats de la línia i son molts els usuaris que volen pujar per tal d’arribar abans a Barcelona en comptes d’esperar els cinc minuts perquè passi el següent bus. En tot cas, sempre intentem evitar haver de deixar gent a la parada sense possibilitat de pujar a l’autobús quan la capacitat del bus ho permet.
Entenem que viatjar dempeus en un recorregut com aquest no és la manera més còmoda, per la qual cosa, regularment es fan estudis de demanda per tal de, en la mesura del possible i de les especificacions pròpies de la concessió, distribuir tots els autobusos disponibles segons la demanda existent.
Esperant poder seguir comptant amb la seva confiança en els seus desplaçaments amb Empresa Casas, rebi una cordial salutació.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos