'Jo em planto a l'Empordà', la campanya per atreure el turisme de proximitat
Reivindica el valor paisatgístic i cultural de les localitats de la zona i el seu compliment amb els criteris de seguretat sanitària
Tot l’Empordà, a través dels consells comarcals, l’Associació Alt Empordà Turisme i la comissió turística del Baix Empordà, s’ha abocat a una campanya per atreure turisme de proximitat davant les dificultats de mobilitat per la crisi sanitària. ‘Jo em planto a l’Empordà’ cerca posicionar la zona com a destinació segura, pròxima i sostenible i allargar la temporada més enllà dels mesos estrictament d’estiu.
Els consells comarcals remarquen en un comunicat l’oportunitat de reivindicar el valor paisatgístic i cultural de tota aquesta àrea i el seu compliment dels criteris de seguretat que s’han establert en el marc de la pandèmia del coronavirus.
Difusió a Catalunya i sud de França
La difusió de la campanya en múltiples plataformes es durà a terme a Catalunya i el sud de França tant a través de mitjans de comunicació tradicionals com digitals i xarxes socials.
Notícies relacionadesEls impulsors de l’acció, el lema de la qual és ‘Jo em planto a l’Empordà’, detallen que es tracta d’un anunci que s’ha gravat durant les setmanes de confinament des d’un dron.
El públic a qui s’adreça és el que ja coneix l’Empordà i pot desplaçar-se en vehicle particular davant la incertesa sobre l’arribada de visitants estrangers.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»