a través d'un vídeo
Turespaña es llança a la conquesta dels estrangers
Presumeix de les fortaleses del nostre país com a destinació turística pel que fa a espais naturals, patrimoni, platges o ciutats i fa, a més, una picada d'ullet al poeta Antonio Machado
Turespaña, organisme dependent del Ministeri d’Indústria,Comerç i Turisme, ha llançat aquest dilluns a les xarxes socials un nou vídeo, dins de la campanya ‘Espanya t’espera’, a fi d’atreure visitants internacionals a partir de l’1 de juliol.
El vídeo, que convida a no deixar de somiar amb Espanya, mostra algunes de les fortaleses del nostre país com a destinació turística pel que fa a espais naturals, patrimoni, platges o ciutats i fa, a més, una picada d’ullet al poeta Antonio Machado.
La nova peça audiovisual està disponible en castellà, anglès, francès, alemany, italià i xinès i es difondrà a través de tots els perfils socials (Twitter, Facebook i Instagram) de Spain.info i de les conselleries de turisme a l’exterior, amb l’etiqueta #EspañaTeEspera.
A més, davant de la imminent reactivació del turisme internacional, l’activitat a les xarxes socials de Spain.info i de les conselleries deTurespaña s’intensificarà amb més continguts que recorden els múltiples motius per viatjar al nostre país, el més competitiu del món.
«Espanya està preparada per rebre turistes estrangers en condicions segures a partir de l’1 de juliol i ho farà amb el carinyo i l’hospitalitat de sempre. Mitjançant aquest vídeo volem animar-los que planifiquin ja les seves vacances al nostre país, on poden trobar una oferta turística àmplia i diversa que pot satisfer qualsevol expectativa», ha afirmat la secretària d’Estat de Turisme i presidenta de Turespaña, Isabel Oliver.
- Apunt Nens consentits
- Sisme Un terratrèmol de grau 7,6 agita el nord del Japó i activa l’alerta per tsunami
- Idiomes Classes de català gratis a bord d’un tren: aquesta és la iniciativa que ja funciona en viatges d’alta velocitat París-Barcelona
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Vivenda Badalona sumarà més de 300 pisos de protecció oficial
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- The Hogeweyk, la revolució holandesa que canvia les cures i la salut mental
- El partit de l’Spotify Camp Nou Flick adverteix Ter Stegen
- L’impuls blanc-i-blau Manolo es rebel·la en les altures
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
