Màrqueting digital

Fheel enumera les claus de l'èxit en el màrqueting dels 'influencers'

La plataforma és una de les més utilitzades per les empreses per gestionar les seves multicampanyes

fheel

fheel

2
Es llegeix en minuts
J. M. / BARCELONA

Fheel és actualment una de les plataformes amb més èxit utilitzades pels departaments de màrqueting de petites, mitjanes i grans empreses, per gestionar i llançar multicampanyes amb‘influencers’i‘microinfluencers’.Empreses del sector d’alimentació, bellesa, moda, llar, família, nadons, farmàcia, joguines, tecnologia i una infinitat de categories més formen part de la seva cartera de clients.

En aquest article, els professionals de Fheel revelen les claus de per què aquesta nova fórmula que tenen les marques d’apropar-se al seu consumidor està tenint tant èxit.

►No és intrusiu. L’‘influencer’ no va a la seva audiència, sinó l’audiència a l’‘influencer’, i això permet que siguin molt més permeables a l’hora de rebre la prescripció del producte o servei que l’‘influencer’ li recomani.

►Permet ampliar la informació. Quan un ‘influencer’ recomana un producte o servei d’alguna marca, té la capacitat d’ampliar-ne la informació, els detalls del producte, els avantatges, mostrar-lo a càmera, en definitiva, enriqueix la informació que es transmet als seguidors.

►‘Link’ a la web de la marca. Avui dia, quan un usuari valora comprar un producte, el primer que fa és buscar-ne informació. Per això, un altre dels avantatges significatius és que els ‘influencers’ poden facilitar el ‘link’ directe cap a la marca i s’afavoreix l’impuls cap a la compra.

L’'inluencer' és un canal de recomanació que aconsegueix resultats excel·lents

►Només recomanen el que és del seu interès. Si alguna cosa han de cuidar els ‘influencers’ és el valor real que aporten als seus seguidors. Ells saben que tenen fidelitzada la seva audiència gràcies a la semblança d’interessos amb ells. Per aquesta raó, els ‘influencers’ i els ‘microinfluencers’ mai no recomanaran productes o serveis que no siguin realment del seu interès o valorats de manera positiva.

►Creen tendències. Els ‘influencers’ tenen la capacitat de crear viralitati de fer seus els productes. Això provoca una reacció entre els seus seguidors en què se’ls desperta el desig de voler ser com el seu admirat ‘influencer’, utilitzar el que ells utilitzen i posar-se el que ells es posen.

Notícies relacionades

►Multitud de categories. Hi ha ‘influencers’ per a tota mena de marques i productes, des de moda, alimentació, farmàcia, bellesa, família, esports, tecnologia, etcètera. Cada ‘influencer’ crea el seu contingut especialitzant-se en una o diverses matèries, fet que permet a les marques arribar exactament al públic a qui pot interessar el seu producte o servei.

En definitiva, l’‘influencer’ és un canal de recomanació que aconsegueix resultats excel·lents. En la comunitat de la plataforma Fheel conviuen actualment marques i ‘influencers’ de tots els sectors i categories que cada setmana arriben a acords de col·laboració per llançar les seves campanyes. Això els ha permès tenir un coneixement dels valors claus sobre l’èxit del màrqueting d’‘influencers’.

Temes:

Influencers