El descens registrat des del 2007 a Catalunya va ser del 47,8%, segons Fotocasa.es
L'expresident de Gowex paga la fiança de 600.000 euros
EL PERIÓDICO
MADRID
0
Comentaris
Brussel·les aprova el rescat del BES i el seu efecte en els mercats
MAX JIMÉNEZ BOTÍAS
BARCELONA
0
Comentaris
La Comissió accepta la injecció de 4.900 milions al Banco Espírito Santo i crear un banc dolent
«Espanya és Novo Banco i és bo»
MAX JIMÉNEZ BOTÍAS
BARCELONA
0
Comentaris
'Sorpasso' fràgil en ocupació
ANTONI FUENTES
BARCELONA
0
Comentaris
Exaturats sense feina
JOSEP M. BERENGUERAS
BARCELONA
0
Comentaris
CCOO alerta que el 40% dels que deixen d'estar a les llistes de l'atur no tenen ocupació
Café & Té canvia de mans
JOSEP M. BERENGUERAS
BARCELONA
0
Comentaris
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Comitè Federal El PSOE resisteix sense convicció per frenar l’hemorràgia electoral: «La situació és greu i pot ser irreversible»
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- La mare demana ajuda L’infern d’Alba: «Han segrestat la meva filla. Se l’han emportat a Egipte i la casaran amb un noi de 10 anys»
- Tribunals Antxon Alonso sosté al Suprem que Cerdán no va participar en Servinabar i el jutge li retira el passaport