VidaCaixa crea una comissió d’experts per al negoci de la gent gran

Comisión de expertos de VidaCaixa

Comisión de expertos de VidaCaixa

1
Es llegeix en minuts
Agustí Sala
Agustí Sala

Redactor en cap d'Economia

Especialista en Economia

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El segment de mercat sènior, la coneguda com a silver economy creix cada vegada més amb l’envelliment de la població. Conscient d’això, VidaCaixa, companyia d’assegurances de CaixaBank, ha constituït una comissió d’experts independents per assessorar i avançar-se a les necessitats i oportunitats de millorar la qualitat de vida del col·lectiu dels més grans. La companyia, que va augmentar el seu benefici en el primer trimestre el 8%, fins als 298 milions, ha encarregat a aquest grup que analitzi novetats i tendències quant a envelliment actiu, cures, malalties neurodegeneratives i altres possibles millores aplicables als productes i serveis que ofereix la companyia.

La comissió estarà formada per Javier Yanguas, psicòleg expert en col·lectius vulnerables i persones grans; Pedro Cano, director d’estratègia, planificació i organització del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell; Pilar Cañabate, responsable de l’àrea d’atenció social d’ACE Alzheimer Center Barcelona, i Jesús Rodrigo, conseller delegat de la Confederació Espanyola d’Alzheimer (CEAFA) i president de la Federació Alzheimer Iberoamèrica (AIB).

Notícies relacionades

Rendes vitalícies

La companyia, que ha donat a conèixer els seus resultats trimestrals, n’atribueix l’evolució al "bon comportament de totes les carteres, especialment del negoci d’estalvi, i pel creixement sostingut dels actius sota gestió". El volum de primes i aportacions s’ha situat en els 3.820,9 milions, un 1,7% més. Les rendes vitalícies i les assegurances d’estalvi garantides han sigut els productes més destacats quant a comercialització, amb unes primes de 2.336 milions d’euros. La xifra de clients ha crescut un 4,3% en termes interanuals, fins a situar-se en els 6,6 milions. Fins al març VidaCaixa va abonar 1.461 milions en prestacions a més de 700.000 clients.