Infraestructura estratègica
Aena ascendeix la directora de l’aeroport del Prat, Sonia Corrochano
L’aeroport recupera aquest estiu gairebé totes les seves rutes intercontinentals
Estrella Damm patrocina la Copa Amèrica de vela de Barcelona

Després d’11 anys de discreció al capdavant de l’aeroport del Prat, Sonia Corrochano vola a Madrid. Aena ha anunciat aquest dilluns que la fins ara directora de la infraestructura aeroportuària es convertirà en directora de planificació aeroportuària i control regulatori de la companyia, un càrrec que fins al febrer ocupava Elena Mayoral, que igualment va ser ascendida a la companyia que dirigeix Maurici Lucena.
En ple debat sobre l’ampliació de l’aeroport de Barcelona, Corrochano ha evitat tot aquest temps un posicionament públic sobre el seu creixement que, durant el seu mandat, han augmentat tant en volum de passatgerscom a les instal·lacions i les rutes de llarg radi, tot i que certs sectors econòmics i socials han reclamat més vols intercontinentals.
Eva Valenzuela la substitueix
Corrochano serà substituïda l’1 de juliol per Eva Valenzuela, enginyera aeronàutica com ella i amb 20 anys d’experiència al sector. En la seva última etapa havia estat com a directora d’operacions del Grup ADP, Aéroports de Paris.
La directora del Prat va accedir a la direcció el març del 2012 però prèviament portava 10 anys més a Aena, tant a l’àrea d’operacions com a la direcció del Pla Barcelona, la divisió d’Operacions (2011-2012) o el departament de gestió d’operacions (2007-2011).
Enaire Barcelona Aeroport de Barcelona El Prat de Llobregat AENA Transport aeri Transports Turisme Avions Aerolínies Aeroports
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- ¿Ningú vol dimissions?
- Col·lectius "De sobte, desapareixes"
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries