Empreses
Iberdrola premiarà amb un dividend de 0,005 euros els accionistes que participin en la seva pròxima junta
La remuneració s’emmarca dins d’un concepte de junta «més participativa, accessible, pròxima, sostenible i innovadora»

Iberdrola ha proposat per segon any consecutiu ‘premiar’ els seus accionistes amb un dividend de 0,005 euros bruts per acció, per fomentar la participació en la seva pròxima junta general d’accionistes si s’arriba a un quòrum de constitució de, com a mínim, el 70% del capital social.
En concret, aquest dividend que Iberdrola anomena «dividend d’involucració» s’emmarca dins d’un concepte de junta «més participativa, accessible, pròxima, sostenible i innovadora», segons ha destacat Iberdrola aquest divendres en un comunicat.
La companyia energètica vol reforçar la comunicació dels seus accionistes en la junta general del divendres 28 d’abril, per la qual cosa ha obert aquest divendres els seus canals per participar en la reunió.
En aquest sentit, Iberdrola ha desplegat un ventall d’opcions, en concret, mitjançant la recepció d’una targeta que disposa d’un codi QR personalitzat, per correu electrònic, telèfon, missatgeria instantània o el tradicional correu postal.
Així mateix, la companyia ha posat a disposició dels seus accionistes els punts d’atenció presencials de Bilbao, Madrid, València, Valladolid i Saragossa, on es podrà delegar, votar i recollir un obsequi per participar-hi des del 19 d’abril fins al 27 del mateix mes, abans de la 00.00 hores.
Per la seva banda, els accionistes i representants que vulguin assistir telemàticament a la reunió s’hauran de registrar entre les 8.00 hores i les 10.15 hores del pròxim 28 d’abril, i es podran acreditar prèviament al portal de participació de la pàgina web a partir del 23 d’abril. Aquells que prefereixin assistir-hi presencialment han de reservar plaça a través de l’‘Oficina de l’Accionista’ o de la pàgina web abans de les 10.15 hores del dia de la junta.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Enxampen a la C-55 un home de 73 anys que conduïa drogat, sense carnet i amb haixix al cotxe
- «Per decència» Veto al ‘naked dress’ a Cannes: ¿per què el festival prohibeix a les estrelles trepitjar la catifa vermella mig despullades?
- Reforma de l’estatut fiscal El Govern espanyol blinda el mandat de García Ortiz i proposa una reforma per atorgar més autonomia al fiscal general
- Automobilisme Barcelona manté el ‘misteri’ de la renovació de la F1