Entrevista en col·laboració amb BBVA
Compossar: «L’esforç i la ràpida reacció ha permès adaptar-nos a un entorn molt desfavorable»
Compten amb dues naus a Tarragona dedicades a retolació, impressió i gravat làser, entre altres serveis

-¿Què els ha permès créixer des dels seus inicis fins a l’actualitat?
Un dels nostres pilars principals és l’evolució tecnològica. Des dels inicis, hem apostat per les tècniques i màquines més noves per oferir millors solucions als nostres clients. També, gràcies al nostre equip humà i l’ampli ventall de serveis que oferim, ens hem convertit en el ‘partner’ de confiança de moltes empreses importants per als seus projectes gràfics més ambiciosos, com per exemple Mercadona, Driver-Pirelli, el grup H10 Hotels, empreses químiques, etc. Comptar amb clients i projectes així ens anima a continuar fent les coses bé.
-¿Com s’ha adaptat l’empresa als temps de pandèmia?
Amb les restriccions sanitàries, vam haver de posposar les instal·lacions i projectes que teníem programats per a principis d’any. Tot i així, una de les nostres activitats principals és el tall i gravat làser de diferents materials. Un dels materials més importants amb què treballem és el metacrilat, per la qual cosa es va obrir la possibilitat de fabricar mampares anticontagi. Des d’aleshores, i amb l’ajuda de més de 50 distribuïdors, hem servit els nostres productes a hospitals, farmàcies, supermercats, oficines i institucions de tot Espanya. L’esforç i la ràpida reacció per part de tot l’equip ens ha permès adaptar-nos a un entorn molt desfavorable per a les empreses.
-¿La demanda de mampares, separadors i materials de prevenció no ha deixat de créixer aquests mesos?
A l’inici de la pandèmia, la demanda d’aquests productes va ser tan elevada que es van esgotar les existències de metacrilat, policarbonat i materials similars a tot Europa. Amb el pas dels mesos, hi continua havent demanda, sobretot a mida, però no als nivells de març o juny. Actualment, és estrany trobar una empresa sense mampares instal·lades als seus establiments.
-¿Quins són els seus objectius a curt termini?
Aquest 2021 ens agradaria mantenir el creixement, ampliar equip, millorar la nostra presència ‘online’ i consolideu la nostra excel·lent i experimentada oferta en pantalles de leds i solucions multimèdia.
-¿Quin és el seu balanç del 2020?
Estem molt satisfets amb la nostra actuació aquest any tan complicat, perquè no hem hagut de fer cap erto ni acomiadament; de fet, hem incorporat quatre noves persones a l’equip i hem ampliat les nostres instal·lacions. Agraïm el recolzament del BBVA, ja que ens ha facilitat l’accés a finançament per poder desenvolupar la nostra activitat amb més tranquil·litat.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Música Eric Clapton tornarà a Barcelona el maig del 2026 després de més de 20 anys del seu últim concert a la ciutat
- Denúncia social Una vida digna també és salut mental
- Morts en solitud Espanya no exigeix als jubilats acreditar que continuen vius per cobrar la jubilació
- Palmarès ‘La hermanastra fea’, millor pel·lícula al festival de Sitges
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar