també electrodomèstics

El Corte Inglés intensifica vendes 'online' i d'entrega en botiga

eci

eci

1
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

El Corte Inglés (ECI) manté el servei de venda ‘online’ i ha quintuplicat la capacitat de gestió de la compra amb entrega en botiga (Click&Car) en aquests moments d’aïllament públic pel coronavirus. En uns moments en què algunes cadenes s’han vist superades per la demanda, la cadena ha informat que el servei es manté amb normalitat, amb prou proveïment i complint els terminis d’entrega.

Per als clients més grans, l’ECI ha reforçat l’atenció telefònica, especialment pensada per a aquells que no utilitzen o tenen internet o casos especials (com invidents).

Electrodomèstics d’urgència

Notícies relacionades

El servei s’està estenent més enllà del servei de venda de productes d’alimentació. Després d’una primera setmana de gran volum de vendes de productes d’alimentació i drogueria, fonts de l’ECI reconeixen que s’ha incrementat especialment la venda de productes no específicament de primera necessitat, però que suposen una urgència per a les llars. És el cas d’electrodomèstics  que s’espatllen i se’n necessita un reemplaçament urgent, com les neveres o rentadores. 

El servei Click&Car està creixent de manera exponencial davant de l’avantatge que no hi ha contacte físic entre empleats i clients, excepte en l’entrega del que s’ha comprat al maleter del cotxe. El termini d’entrega és d’unes quatre hores.