DISTRIBUCIÓ

Caprabo va facturar 912 milions el 2018, un 8% menys

zal-port---caprabo---render

zal-port---caprabo---render

1
Es llegeix en minuts

Caprabo va tancar l’exercici del 2018 amb una facturació de 912 milions d’euros, la qual cosa va suposar un 8% menys que l’exercici anterior. La companyia va justificar aquests mals resultats pel sanejament de la seva xarxa de botigues i pel cost de la transformació dels seus supermercats. La companyia ha reprès l’obertura de botigues pròpies i va obrir deu nous supermercats al llarg del 2018, amb els quals suma un total de 320, i assoleix una plantilla de més de 7.000 treballadors.

Notícies relacionades

L’empresa ha impulsat la transformació de la seva xarxa de supermercats per adaptar-los a un model de nova generació i donar resposta als nous consumidors, el 2018 ha reformat el 20% de la seva xarxa i preveu finalitzar aquest exercici amb més del 40% de les seves botigues adaptades al nou model. A més, l’any passat va començar la reforma de la seva xarxa logística amb canvis en el seu centre de distribució d’Abrera (Maresme), i la construcció d’un nou centre de distribució a ZALPort del Prat de Llobregat (Barcelonès), amb una inversió de 20 milions d’euros.

La nova plataforma, que es preveu que entri en funcionament l’any que ve, gestionarà els productes frescos i el negoci de la venda online, i es constituirà com la nova seu central de la companyia.