CONSUM

El Grup Bon Preu va facturar 1.347 milions el 2018, el 12,4% més

La inversió de la firma va assolir els 145 milions

Inauguració 8 El nou Esclat de Terrassa.

Inauguració 8 El nou Esclat de Terrassa. / EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El Grup Bon Preu ha arribat a l’exercici 2018, tancat el passat 28 de febrer, a una facturació de 1.347 milions d’euros, cosa que representa un increment del 12,4 % respecte a l’any anterior. A superfície constant, el creixement ha sigut del 4,72%.

Durant 2018, Bon Preu ha invertit més de 145 milions d’euros, principalment destinats a la construcció de nous establiments i a l’impuls del nou servei de compra a través d’internet.

El grup ha obert l’últim any nou establiments més, concretament sis hipermercats Esclat i tres supermercats Bonpreu, així com cinc gasolineres EsclatOil.

Notícies relacionades

Al novembre, la companyia va llançar el seu nou web de compra ‘online’ i al gener va estrenar una nova aplicació per comprar des del dispositiu mòbil.

A més, durant l’exercici Bon Preu ha ampliat les referències disponibles al supermercat ‘online’ fins als 11.000 productes de totes les seccions.

Temes:

Consum