Empresa

Hawkers aposta per la botiga física i preveu assolir els 40 punts de venda propis abans de l'estiu

En cap de les seves botigues s'accepta l'efectiu com a forma de pagament i aviat es podrà pagar amb criptomonedes

A Catalunya la firma tindrà botigues a Tarragona, Reus, Vilamarina, Viladecans i Barcelona

1
Es llegeix en minuts
Europa Press

Hawkers, la firma espanyola d'ulleres de sol nascuda a internet, aposta per ampliar la seva presència amb botigues físiques, ja compta amb 23 espais oberts en sis mesos, i preveu assolir els 40 punts de venda propis abans de l'estiu.

En concret, la firma ha assenyalat en un comunicat que ha aconseguit amb el 'retail' i la seva aposta per l'omnicanalitat accedir a un nou client basant-se en una experiència de compra més tradicional, en la qual també se "senten còmodes".

D'aquesta manera, l'estratègia de la firma il·licitana era buscar un pla "innovador i disruptiu", i per dirigir-lo van fitxar Diego Sebastian, exdirector d'innovació de 'retail' d'Apple, i ara al capdavant de Hawkers ha liderat l'expansió 'offline' de l'ensenya amb punts de venda amb diferents formats com 'flagships', botigues experiencials i 'microstores'.

Hawkers aposta per la innovació i en cap dels formats de les seves botigues s'accepta l'efectiu com a forma de pagament. La compra pot fer-se efectiva mitjançant targeta de crèdit i pròximament amb criptomonedes.

La firma d'ulleres ha assenyalat que es tracta d'una estratègia "disruptiva que busca potenciar l'eficiència i omnicanalitat" del canal 'retail'.

'Flagships', botigues experiencials i 'microstores'

Hawkers, després d'obrir la seva primera 'flagship' a Madrid, ha inaugurat la seva segona botiga insígnia a Roma el mes de febrer passat, on fa partícips els clients de l''univers Hawkers' en el qual destaquen l'experiència, la innovació, el luxe i l'ADN digital de la firma.

A més, ha obert dues botigues experiencials, ubicades al centre comercial ABC Serrano de Madrid i la recentment estrenada del barri del Born a Barcelona, on els clients tenen una experiència de compra immersiva en la qual es converteixen en els protagonistes. A més, el concepte creatiu i el seu disseny canvia cada sis mesos.

Notícies relacionades

D'altra banda, la firma d'ulleres de sol ja compta amb 19 'microstores' repartides en diferents centres comercials espanyols com Rivas, Pozuelo i Alcorcón (Madrid); Tarragona, Reus, Vilamarina, Viladecans i Barcelona; Alacant, Gandia i Ondara (Comunitat Valenciana); Múrcia; Sevilla i Màlaga; Lugo, Vigo i la Corunya; Biscaia, Saragossa i Palma de Mallorca.

En aquests espais, els consumidors poden trobar les diferents col·leccions de la firma i que són el "fidel reflex" dels valors del producte i el luxe de l'ensenya.

Temes:

Comerç