Alta Immediata des del mòbil, nou servei de BBVA

L'entitat financera permet obrir un compte bancari amb un 'selfie' i una videotrucada

bbva

bbva

2
Es llegeix en minuts

BBVA ha presentat Alta Immediata, que permet a qualsevol usuari fer-se client des del mòbil, obrir un compte i començar a operar a l'instant. Aquest servei es basa en un innovador procediment de verificació de la identitat mitjançant reconeixement biomètric (amb un 'selfie') i una videotrucada.

“Fer-se client de BBVA és des d'avui més ràpid i senzill. BBVA ha presentat una nova funcionalitat que permet donar-se d'alta com a client a l'instant a través del mòbil, i començar a disfrutar de tots els avantatges i serveis del nostre banc. Sabem que els nostres clients valoren el seu temps i la comoditat de poder-ho fer tot des del mòbil i de forma senzilla. Amb aquesta nova solució, BBVA fa un pas més per fer la vida més fàcil a les persones”, ha assenyalat Cristina de Parias, directora de BBVA Espanya.

Després de finalitzar el procés d'alta a BBVA, el client ja disposa d'un compte sense comissions que pot començar a utilitzar des d'aquell moment. A més al cap d'uns dies rep una targeta de dèbit també gratuïta.

RECONEIXEMENT BIOMÈTRIC

És possible accedir al procés d'alta immediata des del mòbil entrant des del navegador del mòbil a BBVA.es o descarregant l''app' de BBVA.

Per verificar la identitat, el nou servei d'alta a distància sol·licita una foto del DNI (haurà de mostrar l'original) i un 'selfie' de l'usuari. D'aquesta manera es compara la coincidència de totes dues imatges mitjançant un innovador procés de reconeixement biomètric. Com a últim pas, un gestor de BBVA confirma la seva identitat mitjançant una videotrucada gratuïta. És recomanable comptar amb una bona connexió a internet per agilitzar el procés.

Aquest servei és pioner entre les entitats espanyoles, i després d'una etapa pilot, es llança ara al mercat. El nou client no paga comissions d'administració ni de manteniment pel seu compte i obté una targeta de dèbit sense quota anual.

Cristina de Parias, directora de BBVA Espanya ha destacat: “Amb la nova funcionalitat de BBVA, el client, amb independència de la seva ubicació, queda identificat a través del mòbil i disposa d'un compte operatiu a l'instant, sense necessitat d'enviar documentació física”.

Notícies relacionades

Aquest nou servei dóna resposta a les necessitats dels clients i se suma a tot el que poden fer avui des del mòbil amb BBVA, com pagar, firmar contractes a distància, domiciliar rebuts amb només una fotografia o disposar d'efectiu sense targeta. Tot de forma àgil, senzilla i segura.

Gonzalo Rodríguez, director de Transformació Digital de BBVA Espanya, afegeix que l''app' mòbil de BBVA cada vegada concentra més funcionalitats, de manera que els clients puguin fer tota mena d'operacions des del seu telèfon.