ALIANÇA

Grup Zeta i Vudoir Hub obriran una filial a Europa

L''app' de moda permet a l'usuari escollir entre diverses opcions de roba i aconsella els 'looks' apropiats per a cada ocasió

lpedragosa35600421 vudoir hub160919175022

lpedragosa35600421 vudoir hub160919175022

1
Es llegeix en minuts

Grup Zeta ha arribat a un acord amb l'empresa tecnològica del sector de la moda Vudoir Hub per obrir una filial d'aquesta companyia a Europa.

Vudoir és una aplicació mòbil definida per alguns com la nova manera de vestir-se i comprar en societat. Aquesta 'app' permet a l'usuari triar entre diverses opcions de roba i aconsella quin 'look' escollir per a cada situació.

Ja l'han qualificat com el Wishbone de la moda. Wishbone és una aplicació mòbil que, amb més de 4 milions d'usuaris actius al mes, ofereix enquestes sobre la cultura popular que interessen molt als adolescents.

En menys de sis mesos, Vudoir ha sigut llançada per l'acceleradora de 'startups' Connector i ha aconseguit 190.000 euros d'inversió, sense comptar el finançament. Ha començat a monetitzar, ha optimitzat la tecnologia i està present en 149 països.

Notícies relacionades

La 'startup', dirigida als usuaris més joves, ha arribat també a acords estratègics amb diversos socis com la 'startup' Wide Eyes, per al reconeixement automàtic de les peces que apareixen a les fotografies que pugen els usuaris de l''app' Vudoir.

En l'última ronda han entrat inversors com Grupo Sorigué a través d'Evolvia, David Tomás (Cyberclick Agent), Marc Costa (LVMH, Acciona) i Joaquín Sanz (Kereon Venture Capital), entre altres.