Les assegurances de vida i de prestacions sanitàries acceleren el seu creixement
Les provisions de pòlisses d'estalvi van augmentar l'any passat l'1,58%, fins a 164.197 milions
La crisi ha tornat als espanyols més previsors. Les provisions d'estalvi destinat a assegurances de vida van augmentar l'1,58%, fins als 164.197 milions d'euros, molt per sobre de la inflació, que va baixar l'1%. També les assegurances de prestacions sanitàries, amb 7.175 milions, van experimentar una alça del 3,44%, segons les dades de la patronal asseguradora, Unespa.
Tot això va destacar en un exercici en què els ingressos de les entitats asseguradores per la venda de pòlisses van pujar a 55.343 milions, un 0,84% menys que en l'exercici precedent. D'aquesta quantitat, 30.544 milions d'euros van correspondre al ram de no vida i els 24.799 milions restants al de vida, segons mostren les estadístiques d'ICEA.
Notícies relacionadesEl negoci de no vida va créixer el 0,80%, fins als 30.544 milions. Va destacar el ram de l'automòbil, que va acumular vuit trimestres de menors descensos i, amb 9.882 milions, va caure l'1,39%.
L'àmbit d'assegurances diverses va augmentar un 1,99%, fins als 6.941 milions. Sota aquesta denominació, hi ha assegurances molt lligades al teixit productiu, així com productes molt estesos, com les pòlisses de decessos, que van créixer el 6,54%.
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Quan falten dos anys per a les municipals Els alcaldes de Junts que endureixen les condicions del padró: «Hem declarat la guerra als okupes»
- SETGE SOBRE GAZA Vent en contra per a Israel: crítiques i aïllament de Trump a Macron passant per la premsa anglosaxona
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides
- DUEL AL PIZJUÁN El Reial Madrid converteix Dean Huijsein en el defensa més car de la seva història
- Tensió a Cornellà La conductora de l’atropellament múltiple, en llibertat