Nomenaments
Ecoener reforça el seu consell d’administració amb experts en energia

El consell d’administració d’Ecoener va acordar ahir proposar a la Junta General Ordinària d’Accionistes, que se celebrarà el 19 de juny, la incorporació de Baldomero Navalón Burgos i María Casares Medrano com a nous consellers independents de la companyia.
Després dels nomenaments, el consell d’administració d’Ecoener mantindrà cinc consellers independents –la meitat dels seus membres–, així com la representació femenina amb tres conselleres, reafirmant el seu compromís amb la diversitat i les millors pràctiques de bon govern corporatiu.
Luis de Valdivia, president d’Ecoener, va declarar: "Cal reconèixer i agrair a Inés Justé i Dean Tenerelli la seva excel·lent contribució en el creixement d’Ecoener des de la nostra sortida a borsa el maig del 2021. Amb aquesta renovació, sumem experiència al nostre sector per continuar avançant en el desenvolupament d’una empresa més sòlida, innovadora i preparada per afrontar els reptes del futur, mentre continuem amb el compromís amb l’excel·lència en la governança corporativa".
Trajectòries sòlides
Els nous consellers proposats compten amb una sòlida trajectòria professional i els seus perfils complementen i enriqueixen el mapa de competències de l’òrgan de govern, ampliant l’experiència del Consell en energies renovables.
Notícies relacionadesNavalón, enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Madrid i un dels principals experts en energia hidroelèctrica d’Espanya, amb més de 30 anys d’experiència en el Grup Iberdrola, serà proposat com a vocal de la Comissió de Nomenaments i Retribucions d’Ecoener.
Casares, llicenciada en Economia, se la proposarà com a presidenta de la Comissió d’Auditoria. Ha desenvolupat la seva carrera en el sector energètic, com a auditora a PwC, Iberdrola, el Grup IMQ i Tubacex.
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Grans fortunes treuen a borsa 2.000 milions en actius immobiliaris
- "Ho han deixat cremar tot"
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"