SECTOR DE L'AUTOMÒBIL

Nissan obre un centre de formació a la seva nova seu de l'Hospitalet

El vicepresident europeu de vendes afirma que preveuen vendre 60.000 unitats del model Pulsar que es fabrica a Barcelona

1
Es llegeix en minuts
A. FUENTES / BARCELONA

Nissan centralitzarà en la seva nova seu corporativa situada en l'Hospitalet de Llobregat la formació dels gairebé 2.000 comercials i mecànics de la seva xarxa comercial. La companyia ha inaugurat les seves noves instal·lacions al nou centre de negocis a tocar de la Gran Via a l'Hospitalet, que disposen de 7.700 metres quadrats on s'ubiquen les oficines, un centre de formació (Nissan Academy) i un nou concessionari que mostra el nou concepte de punt de venda.

El nou centre de formació disposa de tres aules taller, dues aules informatitzades i una tercera sala compartida. La multinacional japonesa ha deixat les oficines que ocupava des de feia 20 anys en una torre a la plaça de Cerdà de Barcelona per les noves del parc de negocis de l'Hospitalet, on l'alcaldessa, Núria Marín, va destacar el creixent nombre d'"empreses de primer nivell" que s'estan instal·lant a la nova àrea econòmica malgrat la crisi.

A més, el nou concessionari ubicat a la planta baixa de l'edifici estrena la imatge que la companyia vol implantar a la seva xarxa comercial europea els pròxims anys. L'objectiu és, segons Marco Toro, conseller director general de Nissan Iberia, "millorar l'experiència de compra" dels clients tenint en compte que la xifra mitjana de visites per comprar un vehicle s'ha reduït en els últims anys de set a dos per la facilitat d'obtenir informació prèvia en internet.   

Notícies relacionades

Toro ha explicat que aquest nou concepte de concessionaris s'implementarà en tots els nous punts de venda, i la intenció és que es vagin reformant els actuals "una vegada la rendibilitat de la xarxa ho permeti". Segons Toro, Espanya compta amb "el nombre just" de concessionaris, tot i que hi ha ciutats que necessiten més cobertura -com Madrid, on està previst obrir 10 punts de venda més-, mentre que en altres es produiran tancaments de concessionaris.

El vicepresident de vendes de Nissan Europa, Guillaume Cartier, ha destacat el pes que tindrà el Nissan Pulsar -fabricat a Barcelona en exclusiva per al mercat europeu- per al creixement de la companyia. Els mercats més importants a què es dirigeix el Pulsar són Alemanya, França, Espanya, Regne Unit i Itàlia, amb una previsió inicial de vendes de 60.000 unitats anuals

Temes:

Nissan