Les ofertes que uneixen fix, mòbil i ADSL abarateixen un 40% la factura

Les organitzacions de consumidors denuncien els "abusius" compromisos de permanència

Menors consulten pàgines d’’informers’ a Facebook des del seu mòbil.

Menors consulten pàgines d’’informers’ a Facebook des del seu mòbil. / ARXIU / FERRAN NADEU

1
Es llegeix en minuts
JOSEP M. BERENGUERAS / Barcelona

En època de crisi, ¿és possible estalviar en serveis habituals com lestelecomunicacions? La resposta és sí, i més actualment, després que les principals companyies del sector hagin llançat múltiplesofertes combinades de serveis. Gràcies a aquests paquets, amb telèfon fix, mòbil i ADSL en una única factura, els consumidors poden obtenir un estalvi del 40% mensual. Això sí, no és or tot el que lluu, adverteixen algunes organitzacions de consumidors.

Notícies relacionades

Si l'estalvi és la part positiva d'aquestes ofertes, també hi ha una part negativa. "Aquestes tarifes han estat una reacció davant la fuga de clients de Movistar i Vodafone, forçades per la competència incipient. Són ofertes menys cares del que ens tenen acostumats, però tenen molt marge per abaratir-les", assegura el portaveu de Facua, Rubén Sánchez. "El problema són els compromisos de permanència", afegeix.

>> Llegiu la informació completasobre les ofertes combinades de telefonia a e-Periódico.