Mataró fa front comú contra les preferents de Caixa Laietana
L'antiga caixa integrada a Bankia ha deixat sense els seus estalvis milers de clients del Maresme

Afectats per les preferents de Caixa Laietana, al ple de l’Ajuntament de Mataró dimecres passat. /
Mataró, amb 124.084 habitants, és la ciutat de grandària mitjana espanyola amb el dubtós honor de liderar el nombre d'afectats per l'adquisició irregular de participacions preferents. El 12% dels seus ciutadans tenen els seus estalvis immobilitzats en productes financers d'alt risc per haver confiat en la seva entitat de tota la vida, Caixa Laietana, ara integrada a Bankia.
Aquests estalviadors pateixen l'agreujant de no poder accedir a la via de l'arbitratge per haver cedit a les pressions de la mateixa entitat per canviar participacions per accions just en el moment de la sortida a borsa de Bankia. A Mataró, doncs, s'escampa el pànic financer.
>>Llegiu la informació completa sobre les víctimes de les preferents de Caixa Laietana a e-Periódico.
- A JAÉN El poble més pobre d’Espanya no és tan pobre: «Aquí hi ha diners, però molts no es declaren»
- Una au intimidadora El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Procediment penal obert Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- La caixa de ressonància ¿Qui dimonis és Kiko Veneno?
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Joia arquitectònica La reforma de la plaça dels Àngels obre el debat sobre el futur de l’històric CAP del Raval
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç