NOVA PROPOSTA A L'AUTOMOCIÓ

Seat estrenarà imatge de marca amb el nou León

La filial de Volkswagen vol augmentar les vendes del model fins al nivell de l'Ibiza

Imatge del nou Seat León

Imatge del nou Seat León / EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
ANTONI FUENTES / Barcelona

Seatha revelat avui la imatge que tindrà latercera generació del seu model León, que inclourà un nou logotip de la marca. El nou símbol de Seat, que la firma defineix com "més net i pur", s'aplicarà "a tots els edificis i materials visuals" de la marca a partir del pròximSaló de l'Automòbil de París, que se celebrarà a final de setembre.

En aquest saló tindrà lloc la presentació delmodel final delLeón, un model que es posarà a la venda a finals d'aquest any i amb el qual l'empresa farà "un pas decisiu en l'estratègia de marca i creixement de Seat", segons el seu president, James Muir.

Notícies relacionades

Amb aquesta nova generació, Seat s'ha marcat com a objectiu augmentar les vendes del León fins a un nivell similar a les de l'Ibiza, cosa que permetria situar la producció a la fàbrica de Martorell en prop del 100% de la seva capacitat actual. Per aconseguir-ho, el León tindrà tres carrosseries i no només una com ara. Les versió de cinc portes sortirà al mercat a final d'aquest exercici, i el 2013 es posaran a la venda les de tres portes i la familiar.

El nou León fa 4,26 metres de llargada, gairebé cinc centímetres menys que la versió actual, encara que té més espai útil interior gràcies a una distància entre eixos més gran. Entre les novetats, Seat destaca la incorporació de llums led integrals, més eficiència en el consum per la reducció de pes i l'opció d'instal·lar sistemes de seguretat contra la somnolència i el canvi de carril involuntari.