INTERVENCIÓ
Destituït el director general de la CCM
Els nous administradors de la Caja Castilla La Mancha (CCM) van destituir ahir, 20 dies després de la intervenció del Banc d'Espanya, el fins ara director general, Ildefonso Ortega, a qui substituirà qui fins a la data era el responsable de la direcció financera, Gorka Barrondo.
Ortega, de 61 anys, passa a una situació de prejubilació en què percebrà el 85% del salari que
Notícies relacionadescorrespon a la categoria que tenia abans de ser nomenat director general. A més, encara és president de Taxaciones Inmobiliarias (Tinsa), la firma que valora els immobles per a una bona part del sistema bancari espanyol, independent de la caixa castellano- manxega.
Els quatre sindicats representats a l'entitat, --UGT, CCOO, CSI- CSIF i CSICA-- consideren que la marxa d'Ortega hauria d'anar seguida de la dels directius que han format part del "nucli" de les decisions de la caixa durant els últims anys. Així l'hi han fet saber als administradors en una carta enviada ahir.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada