Moda

Mango s’expandeix a l’Índia i converteix el país en el mercat asiàtic amb més botigues

La multinacional catalana hi té 85 punts de venda, el triple que el 2020, i prepara l’obertura de 35 més aquest any

Mango s’expandeix a l’Índia i converteix el país en el mercat asiàtic amb més botigues

Mango

2
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Consum, start-ups, sector emprenedor

ver +

Nova aposta de Mango per l’Índia. La multinacional catalana acaba el 2022 convertint aquest mercat en el primer en nombre de botigues a l’Àsia, una xarxa que triplica la que la companyia tenia el 2020 i que creixerà aquest any fins a les 110. El pla de l’empresa que dirigeix Toni Ruiz és posar en marxa 35 nous punts de venda aquest any i introduir al país la col·lecció Mango Man a través d’una botiga exclusivament dedicada a aquesta unitat de negoci.

Fins ara, Mango té 85 establiments en aquest mercat, gairebé el doble dels que tenia fa un any. El pla de pròximes obertures, que suposa en aquest cas incrementar l’oferta en un 30%, inclou també la posada en marxa de dos ‘flagship stores’ (botigues de referència) a Bangalore i Ludhiana. Tot aquest pla es portarà a terme, com fins ara, en aliança amb l’empresa local Myntra, que és un dels principals socis de Mango al país

«El país s’ha convertit en un dels focus clau del creixement internacional de l’empresa a l’Àsia», introdueix la cadena en un comunicat. «Segons totes les previsions, en els pròxims anys aquest país serà el tercer mercat consumidor del món i volem que Mango hi tingui una presència important», completa el director d’expansió de la marca, Daniel López.

Una de les botigues que s’obriran dins del pla d’expansió del 2023 serà un local exclusivament dedicat a la col·lecció Mango Man, un establiment que se situarà en un dels principals centres comercials de Nova Delhi i que suposa l’arribada oficial d’aquesta col·lecció al mercat indi, on només hi ha la línia general i Mango Kids.

Mercat asiàtic

Notícies relacionades

No és la primera vegada els últims mesos que Mango fa evident la seva aposta pel mercat asiàtic. A finals de novembre, la companyia va anunciar l’obertura d’una botiga a Singapur que es convertiria en la primera del continent a incorporar l’estil «d’inspiració mediterrània» que han anomenat New Med. En total, amb aquest i deu establiments a Singapur, els 85 de l’Índia, i els de les Filipines, Tailàndia, la Xina o l’Índia, Mango ja té unes 450 botigues a Àsia.

«Complim trenta anys d’expansió internacional reforçant la nostra aposta pel continent asiàtic, un dels mercats més importants en l’estratègia d’internacionalització de la companyia i en el qual volem continuar creixent en el futur», advertia, ja llavors, el mateix Daniel López.