De tast amb...
VIDEOTAST | Mas d’en Compte, una «petita joia» del Priorat
Kiko Arza, de Petit Comitè, recomana aquest vi «molt gastronòmic» del celler Cal Pla per a la sèrie de tastos dirigida per Jordi Cotrina
Sovint no sabem quin vi escollir en un restaurant o quina ampolla comprar en una botiga o supermercat. L’oferta és tan àmplia que resulta complicadíssim encertar tret que sempre triïs el de sempre. I si fas això, et perdràs moltes joies. Però si t’agrada descobrir coses, ¿què fas? ¿Et llances a l’aventura i t’arrisques a fallar, o acudeixes al consell d’un expert?
Si ets dels que confia en la saviesa aliena, ‘De tast amb...’ és el teu lloc. Aquesta secció de ‘Cata Mayor’, el canal gastronòmic d’EL PERIÓDICO i el grup Prensa Ibérica, al qual pertany aquest diari, acull les recomanacions de professionals del món del vi a través de videotastos dirigits per Jordi Cotrina.
50% de garnatxa blanca, 25% de picapoll blanc i 25% de xarel·lo
En aquesta ocasió, Kiko Arza, de Petit Comitè, aposta per Mas d’en Compte 2016, del celler Cal Pla, un blanc a base de garnatxa blanca, picapoll blanc i xarel·lo «que dona moltes sorpreses».
Notícies relacionades«Mai em decep... Per això sempre el provo en els maridatges del restaurant. La seva textura és única», explica Arza sobre aquest vi que ha passat sis mesos criant-se en barrica, cosa que li aporta un toc especiat i fumat en nas i untuositat a la boca. Ho recomana amb el caneló de Carles Gaig o per a guisats.
¿T’animes a tastar-lo?
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»