Per a morros fins

3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana. My Fucking Restaurant, Casa Masala i Roka

Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula:

Deu xiringuitos i terrasses de la costa catalana per esprémer l’estiu

Quaranta-quatre restaurants nous de Barcelona que no et pots perdre | MAPA

3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana. My Fucking Restaurant, Casa Masala i Roka

Rusne Draz

1
Es llegeix en minuts
Cata Mayor

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!

My Fucking Restaurant

Matteo Bertozzi aplica la imaginació als vegetals per aprofitar-los des de les fulles fins a l’arrel en una cuina en què el gluten no té lloc. Així de ‘fucking’ bo és My Fucking Restaurant.

Casa Masala

Casa Masala (Muntaner, 152) és l’evolució de Masala 73, que va obrir el 2017. Continua brodant els curris i l’‘street food’ indi, amb sabors molt autèntics del país asiàtic, però ara adaptats al format tapa. La bomba Bombai és, probablement, el seu millor exemple: una pasta a base de patata, cigró i pèsol, salsa brava especiada i maionesa de curri. Però hi ha altres propostes, i te les explica Pau Arenós després de la visita que va fer a Casa Masala.

Roka

El referent europeu de la ‘robata’ aterra en una terrassa de l’Hotel Arts sota el peix de Frank Gehry per servir els seus plats elaborats a la graella nipona de carbó fins al 16 de setembre. Això és el que es menja al Roka.