ajuda al gremi
Paga ara i menja quan el restaurant torni a obrir
El Tenedor llança 'Salvem els nostres restaurants' i Cover Manager, 'YoRegaloCuarencena': bons prepagament a canvi de futurs dinars o sopars

restaurante /
Més de 300.000 bars i restaurants han hagut d’abaixar la persiana a causa de l’estat d’alarma que ha decretat el Govern per combatre els efectes del coronavirus. Per ajudar-los en aquest tràngol, El Tenedor ha llançat la campanya ‘Salvem els nostres restaurants’: a través d’aquesta iniciativa, els comensals podran ajudar tots els establiments espanyols, treballin o no amb la plataforma de reserves (El Tenedor ha impulsat aquest projecte de manera gratuïta), comprant un bo prepagament que disfrutaran una vegada tornin a ser operatius, permetent que els restaurants rebin uns ingressos durant el tancament temporal.
Els usuaris poden seleccionar amb un clic els seus restaurants preferits directament a Salvem els nostres restaurants (i pròximament a El Tenedor). Una vegada seleccionin un restaurant, podran triar l’import del bo i procedir al seu pagament (hi ha bons d’entre 10 i 250 euros). El restaurant rebrà directament l’ingrés en el seu compte i l’usuari rebrà el seu bo per e-mail. Arribat el moment, es comunicarà al comensal la data d’obertura del restaurant perquè disfruti del seu dinar o sopar.
El recolzament d’organitzacions i firmes gastronòmiques
Notícies relacionadesLa iniciativa d’El Tenedor compta amb el recolzament de Michelin, la Federació de Cuiners i Rebosters d’Espanya, Eurotoques, Revolució en Sala, Hostaleria Madrid, Gremi de Restauració de Barcelona, Sant Sebastià Gastronomika, Madrid Fusió, Clúster Foodservice i altres firmes i organitzacions gastronòmiques.
Cover Manager, una altra plataforma de reserves, ha llançat una campanya similar: ‘YoRegaloCuarencena’. Té el recolzament de Food for Good, Health Warriors, Quan tornem, Brandelicious i Estem oberts, moviments gastronòmics solidaris sorgits arran de la crisi de la Covid-19.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona