Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana: Alapar, Cafè del Centre i La Pau
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Alapar

Jaume Marambio i Victoria Maccarone creuen la cuina mediterrània amb l’asiàtica al local on hi havia el Pakta (Lleida, 5). No és el Pakta, és clar, però el japonès segueix sobre la vaixella, barrejat amb el català, amb «el mediterrani», prefereix el cuiner. Aquesta és una ‘izakaya’ o taverna amb gust de fricandó. Això és el que va menjar el nostre cronista gastronòmic, Pau Arenós, a l’Alapar.
Cafè del Centre

El cuiner Víctor Ferrer (Betlem i Bicnic) es fa càrrec de l’emblemàtic establiment modernista recuperat pel Grup Confiteria. Diverses vegades, Ferrer deixar anar l’adjectiu ‘vellet’, entre la conya i la reivindicació d’una cuina sense estridències, que es materialitza en plats com la truita de bou de mar i petxines variades, els bolets de card amb crema d’‘amontillado’, el caneló amb pollastre i jarret de vedella coberta amb una mussolina d’espinacs, la capcinada de llom amb salsa de pebre verd... ¿Vols saber què mes? Aquí t’ho expliquem tot sobre el Cafè del Centre.
La Pau

La Fundació El Llindar, una escola que atén joves en risc d’exclusió social, obre al Gòtic un establiment on treballen 14 dels seus exalumnes. Però no només és un bonic projecte; és un molt bon restaurant amb una proposta senzilla però efectiva: cuina catalana i producte de proximitat. Aquí t’expliquem amb més detall el que es cou a La Pau.
Ja ets usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Barcelona Restaurant Restaurants Barcelona Restaurants de Pau Arenós Gastronomia On menjar avui
- Dret dels menors Rússia intervé perquè una expresentadora de TV recuperi les seves filles a Barcelona
- Canvi d’actitud Joana Sanz demana el divorci a Dani Alves
- Shakira-Piqué Exclusiva Mamarazzis: Clara Chía pateix el seu pitjor moment
- Sanitat pública Els metges de Catalunya desconvoquen la vaga després d’arribar a un acord amb Salut
- Investigació judicial Alves s’aferra a les imatges de la discoteca per dubtar de la versió de la víctima
- Per Sergi Mas El pòdcast d’EL PERIÓDICO; Arrenca el Benidorm Fest: l’eurovisiva Chanel busca relleu
- Multa de 200 euros Els patinets elèctrics no poden pujar al transport públic a partir d’aquest dimecres
- Minut a minut Benidorm Fest 2023: Cançons i actuacions de la semifinal 1 en DIRECTE
- Mercat de fitxatges d’hivern 2023, en directe: última hora de les altes i les baixes de la temporada de la Lliga
- Sortejos Euromilions: resultats del sorteig del dimarts 31 de gener del 2023