«Fàcil i molt, molt bo»
VÍDEO | Las receptes fàcils de Rafuel: pasta amb gambes i llagostins
El veterà i popular ‘influencer’, amb gairebé 700.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), ens delecta cada 15 dies amb un plat senzill i saborós com aquesta pasta amb gambes i llagostins
Rafuel torna a encendre els fogons per a ‘Cata Mayor’, el canal gastronòmic d’EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica.
Cada 15 dies, el veterà i expert cuiner, ens delecta amb el seu saber fer entre fogons amb plats simples, saborosos, agraïts i exitosos fora de mida, «sempre amb productes de mercat, de quilòmetre zero i amb instruments de cuina que tots tenim a casa», com diu ell.
En aquesta entrega, prepara pasta amb gambes i llagostins.
«Un plat fàcil i molt, molt bo», avança aquest popularíssim cuiner aficionat abans de posar fil a l’agulla. I, certament, així és. El vídeo demostra que és molt senzill. I per la pinta, que està boníssim.
Amb gairebé 700.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), s’ha convertit en un dels 10 ‘influencers’ gastronòmics més importants d’Espanya, cosa que li ha permès publicar, aquest any, el llibre ‘Rafuel. Mis mejores recetas’ (Planeta Gastro).
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
