Sabor infal·lible
Les receptes fàcils de Rafuel: migas amb xoriço i cansalada viada
El veterà i popular ‘influencer’, amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), ens delecta cada 15 dies amb un plat senzill i saborós com aquestes migas amb xoriço i cansalada viada
Rafuel torna a encendre els fogons per a Cata Mayor, el canal gastronòmic d’El Periódico de Catalunya i Prensa Ibérica. Cada 15 dies, el veterà i expert cuiner ens delecta amb el seu saber fer entre fogons amb plats simples, saborosos, agraïts i exitosos d’allò més, «sempre amb productes de mercat, de quilòmetre zero i amb instruments de cuina que tots tenim a casa», com diu ell. En aquesta segona entrega, prepara unes migas amb xoriço i cansalada viada boníssima.
«Hi he posat una mica de xoriço picant, però això va al gust del consumidor», avisa aquest popularíssim cuiner aficionat, content amb el resultat de la seva recepta: «Un superplatàs», resumeix amb encert el xef mentre corona l’elaboració amb un ou ferrat.
Amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), s’ha convertit en un dels 10 ‘influencers’ gastronòmics més importants d’Espanya, cosa que li ha permès publicar, aquest any, el llibre ‘Rafuel. Mis mejores recetas’ (Planeta Gastro).
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- Dos joves improvisen un iglú per passar la nit de camí cap a Núria
- Mercat laboral Madrid avança Catalunya i s’erigeix com el territori amb més ocupats a Espanya
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
