BRINDIS MERESCUT
Balius compleix tres anys
La gastrococteleria del Poblenou celebra l'aniversari durant tres dies
interior-nocturno-baliusbar
Balius Bar (Pujades, 196) compleix tres anys servint còctels i tapes de producte ecològic i acollint exposicions de tot tipus i concerts de jazz cada diumenge. Per celebrar-ho, dijous, 27, ensenyaran a fer còctels amb cervesa (19.00 hores) i projectaran escenes de 'Manhattan', de Woody Allen, amb un pianista en directe (22.30). Als que hi vagin a l’estil dels anys 20 se’ls convidarà a un manhattan.
El 29, classe per elaborar pisco sour clàssic i amb altres sabors (19.00) i concert de la Jinx Jazz Band (22.00). El dissabte (00.01), sortejaran dues entrades preferents per a David Bowie is al Museu del Disseny.
Durant aquests dies podràs jugar als daus per un euro: si guanyes, copa gratis; si perds, els diners van al Banc d’Aliments.
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Modalitat esportiva ‘Boom’ dels locals de ‘barre’ a BCN
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
