ENTREVISTA AMB LA COL·LABORACIÓ DE BBVA

«L'entrenament 'online' ha crescut de manera significativa»

Sergio Lou és el fundador i director de Lou Trainers, que ofereix un treball físic personalitzat

S'han adaptat al confinament de manera telemàtica i preparen també la desescalada

sergiolou

sergiolou

2
Es llegeix en minuts
Víctor Fúser

–¿Han impulsat l’entrenament personal a distància durant el confinament?

–Sí, des del primer moment vam iniciar el contacte diari telemàtic amb els nostres clients per veure les seves necessitats i les possibilitats que tenien dins del seu domicili, per a així poder adaptar-los les sessions. Vam aprofitar per a això la metodologia i instruments d’entrenaments ‘online’ que ja teníem a Lou Trainers, i que evidentment han crescut exponencialment.

–¿Com preveuen que serà la tornada a la normalitat?

–Creiem que serà lenta, sobretot per la por i respecte que molts clients puguin tenir pel que fa a la proximitat amb els entrenadors, de cara a evitar possibles contagis. Tenim molts clients més grans de 70 anys, i són el primer perfil de risc. Amb els que ja estem treballant presencialment en la fase 1, mirem de mantenir més distància per utilitzar la mascareta el menor temps possible i portem gel hidroalcohòlic per rentar-nos les mans contínuament.

–A nivell econòmic, ¿com ha gestionat la situació? 

 –Vam haver de sol·licitar un erto per força major, a causa que les mesures ens van fer parar l’activitat dels nostres entrenadors i, tot i que hem baixat moltíssim la nostra facturació, de moment no hem hagut de demanar finançament ja que hem pogut anar aguantant gràcies a la línia d’entrenament ‘online’. Això sí, comptem amb un crèdit obert amb BBVA per utilitzar quan desenvolupem algun projecte, que podem sol·licitar fàcilment a través de l’app.

–¿Com han evolucionat els entrenadors personals des que va començar; cada vegada més demanen un entrenament més especialitzat que el del gimnàs?

–Sí. Crec que és un sector que seguirà en alça, ja que no hi ha res més productiu per aconseguir resultats que una cosa que està feta a la teva mida. A nivell econòmic pot ser més car que anar a un gimnàs, però això ja és qüestió del valor que una persona doni als diners que guanya i en què se’ls vol gastar.

Notícies relacionades

–¿Quins reptes empresarials es planteja per als pròxims anys?

–El repte principal és el de continuar el creixement de la xarxa d’entrenadors que tenim amb el projecte de NaturFit, que és la nostra línia d’entrenaments per a grups a l’aire lliure. Volem oferir-lo cada vegada en més poblacions, i pot ser una oportunitat quan superem la pandèmia, ja que molta gent ha pogut descobrir que allò d’entrenar a l’aire lliure és molt més beneficiós que fer-ho en espais tancats. I, paral·lelament, consolidar la nostra clientela d’Entrenament Personal, que és, sens dubte, el nostre servei top com a empresa.

Temes:

BBVA