Barcelona
Jaume Collboni convida John Hoffman de tapes per Nou Barris
L’alcaldable del PSC porta el director general de la GSMA al Cibernàrium i La Esquinica, un mes abans de l’MWC
L’alcaldable del PSC i encara primer tinent d’alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, s’ha marcat aquest dijous un Marínun mes abans del retorn amb magnificència del Mobile World Congress (MWC) després de la pandèmia. Com va fer l’alcaldessa de l’Hospitalet, la també socialista Núria Marín, el 2015, el barceloní ha complimentat el director general de la GSMA –l’entitat que organitza l’MWC– amb una ruta personalitzada i un dinar d’aires pintorescos.
Segons ha pogut saber EL PERIÓDICO, Collboni i Hoffman han compartit un parell d’hores aquesta tarda a Nou Barris. A dos quarts de set han visitat junts el Parc Tecnològic, que el consistori té al districte, conegut per allotjar el centre de divulgació digital Cibernàrium de Barcelona Activa. Aquest equipament ofereix assessorament a emprenedors i càpsules de formació de tots els nivells, des d’alfabetització TIC fins a maneig de ‘software’ avançat. També allotja un ateneu de fabricació digital i un campus de programació. La seva ubicació en un dels districtes de rendes més baixes de la ciutat busca combatre la fractura digital directament sobre el terreny.
Després de la visita, tots dos han passejat breument per Nou Barris per acudir a peu a un dels bars de tapes més populars de la zona, La Esquinica. Un enclavament emblemàtic per a molts barcelonins però on encara resulta exòtic que sopi Hoffman, malgrat la seva coneguda afecció a la ciutat. Es dona la circumstància, a més, que el sopar amb el cap de la patronal tecnològica es produeix precisament la vigília de la renúncia del socialista com a regidor i tinent d’alcaldia per concentrar-se en la cursa electoral.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- El germà de Sánchez, a judici La jutge de Badajoz veu motius per processar el germà de Sánchez i dona per acabada la instrucció
- Declaració de la Renda El tràmit que has de fer quan una persona mor i que és motiu de sanció
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Entrevista Magí Garcia: «La lluita contra el que és ‘woke’ és una obsessió americana que aquí han copiat els més idiotes de la classe»
- La divisió del sector progressista del TC frena l’aval a la ‘llei trans’