A Sant Andreu
Barcelona trasllada concerts de La Mercè per la pluja
Les actuacions previstes a la Nau Bostik passen a la Fabra i Coats

L’Ajuntament de Barcelona ha traslladat els concerts previstos aquest divendres a la nit a la Nau Bostik a la Fabra i Coats per l’avís de pluges intenses a la capital catalana, segons ha informat en un tuit recollit per Europa Press.
En concret, es mouran els concerts de La Maga (a les 21 hores), d’Eli Almic (a les 22 hores) i de Koers (a les 23 hores) i els concerts i activitats previstes per a dissabte i diumenge també es faran a l’interior de la Fabra i Coats i a l’Ateneu Harmonia.
Fonts de l’organització han explicat a Europa Press que prendran la decisió d’anul·lar alguna de les activitats i concerts «en funció de les circumstàncies en el moment de realitzar-los» si pot perillar la seguretat de les persones.
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Església Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida