La quarta vegada aquest any
Un home escala la Torre Glòries de Barcelona amb un dron
Els Mossos obren diligències a tres britànics: l’escalador i dos acompanyants que feien fotos i gravaven amb un dron

Un hombre escala la Torre Glories acompanado de un dron FOTO TV3
Unhome ha escalat aquest dissabteal matí laTorre Glòries de Barcelona–de 144 metres d’alçada– sense cordes ni elements de seguretat.Es tracta de la quarta vegada aquest 2020que s’enfilen a l’antiga Torre Agbar,l’última va ser fa menys d’un mes–el 7 d’octubre– iuna de les més sonadesva ser al març perAlain Robert, conegut com a Spiderman francès. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de l’acció a les 9.00 hores i han anat cap a l’emblemàtic edifici de 34 plantes, a la cruïlla entre la Diagonal i la plaça de les Glòries. La policia catalana ha obert diligències informatives a tres joves britànics: l’escalador i dos acompanyants que feien fotos i gravaven amb un dron per després penjar-ho a les xarxes socials.
Les targetes de memòria de la càmera fotogràfica i el dronhan sigut requisadespels agents i s’enviaran al jutjat com a prova.
En paral·lel, els Mossos han obert una acta administrativa a la persona que feia volar eldron per fer-lo anar sense permís, i també han denunciat el fotògraf per desobediènciaals agents de l’autoritat. Finalment, l’escalador ha sigut denunciat per infringir la llei de seguretat ciutadana i posar en risc la seva integritat i la de tercers. Cap a les 10.00 hores del matí, l’escalador –vestit de negre amb pantalons curts i samarreta– ha baixat de la Torre Glòries amb una petita ferida a la cama. Ha sigut atès pel SEM i, posteriorment, ha sigut traslladat a dependències policials.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»