Caçó amb romesco

Caçó amb romesco_MEDIA_1
Mercè Rodríguez és propietària de la parada Peix Fresc Mercè al mercat de Sant Antoni (Urgell, 1). El caçó és un peix que popularment es coneix com a rap de pobre. Té un gust semblant a aquest però és més econòmic. A Andalusia s'acostuma a menjar adobat.
INGREDIENTS
800 grams de caçó
Avellanes
Ametlles
Alls
Nyores
Bitxo
Tomàquets
Oli
Vinagre
Pa
PREPARACIÓ
Torrem dues llesques de pa. Utilitzem una batedora per fer la salsa de romesco. Al got, hi afegim dues nyores, un grapat d'avellanes, un altre d'ametlles, mig bitxo, dos tomàquets pelats, un raig d'oli d'oliva, els alls pelats i les llesques de pa. Ho triturem i ho reservem. En una cassola amb oli, daurem els medallons de caçó. Quan agafin color, hi aboquem la salsa de romesco. Ho remenem i ho deixem coure 20 minuts a foc mitjà.
Notícies relacionadesPRESENTACIÓ
Servim el plat calent. Ho acompanyem de patates trencades al forn o fregides. Si la salsa queda gaire espessa, hi afegim un got de caldo de peix. Acompanyem el plat amb una copa de vi blanc. La recepta es pot fer també amb qualsevol peix blanc.
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia