Caçat a 137 km/h un motorista per la Via Augusta de Barcelona
En aquesta via la velocitat està limitada a 50 quilòmetres per hora

moto
La Guàrdia Urbana ha imputat un conductor que circulava amb la seva moto a 137 quilòmetres per hora per la Via Augusta de Barcelona, on la velocitat està limitada a 50.
Els fets van tenir lloc aquest dimarts a les 16.30 hores i al conductor se li atribueix un presumpte delicte contra la seguretat viària, ha informat la Urbana aquest dijous en un comunicat.
El 2016, l'excés de velocitat va ser la tercera causa indirecta dels accidents amb víctimes mortals.
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Entendre-hi més ‘El conte de la serventa’ va ser una realitat a Irlanda: 9.000 nadons morts i 56.000 mares solteres maltractades al segle XX
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonel·la causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- TELEVISIÓ I MAS Locutors d’Esport 3
- Barcelona, protagonista Cuina de saga familiar amb vistes al Port Vell
- EL MUNDIAL DE MOTOGP Marc Márquez s’exhibeix a l’Aragó de principi a final
- La Volta / Dauphiné cliclisme La Volta femenina es consolida en el calendari internacional
- BÀSQUET El Barça se suïcida i perd un partit que tenia guanyat