L'AMB refarà el projecte de recuperació de l'abocador del Garraf per estalviar 10 milions
Actualment ja s'ha rehabilitat una zona de 20 hectàrees, però queden més de 40 hectàrees per recuperar
L'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) refarà el projecte de rehabilitació de l'antic abocador del Garraf per reduir el pressupost en 10 milions d'euros, segons han informat fonts de l'entitat.
L'abocador del Garraf va funcionar entre el 1973 i el 2006 i durant aquest període de temps va rebre més de 30 milions de tones de residus.
Actualment ja s'ha rehabilitat una zona de 20 hectàrees, però queden més de 40 hectàrees per recuperar.
Notícies relacionadesEl responsable de Medi Ambient de l'AMB, Carles Conill, ha avançat que l'entitat ha encarregat la redacció d'un nou projecte que permeti rebaixar en uns 10 milions d'euros, de 30 a 20 milions, el pressupost de recuperació.
"Hem d'ajustar el projecte a la realitat actual perquè sigui assumible", ha dit Conill, que ha assegurat que "la zona no està abandonada i es garanteix el seu manteniment, però és cert que la rehabilitació avança a un ritme molt lent".
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Entendre-hi més ‘El conte de la serventa’ va ser una realitat a Irlanda: 9.000 nadons morts i 56.000 mares solteres maltractades al segle XX
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonel·la causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- TELEVISIÓ I MAS Locutors d’Esport 3
- Barcelona, protagonista Cuina de saga familiar amb vistes al Port Vell
- EL MUNDIAL DE MOTOGP Marc Márquez s’exhibeix a l’Aragó de principi a final
- La Volta / Dauphiné cliclisme La Volta femenina es consolida en el calendari internacional
- BÀSQUET El Barça se suïcida i perd un partit que tenia guanyat