DES DE L'1 D'ABRIL

Vodafone aportarà 4 milions en tres anys per patrocinar el Bicing

L'operadora inserirà la seva marca en els parafangs de les bicis i a les estacions

1
Es llegeix en minuts

Vodafone aportarà 4 milions d'euros en tres anys per convertir-se en patrocinador exclusiu del Bicing, el servei públic de lloguer de bicicletes de Barcelona, a partir de l'1 d'abril.

Gràcies a aquest acord, l'operadora inserirà la seva marca i el logotip en els parafangs de les bicicletes, a les estacions i a les pantalles d'interacció amb els abonats, així com als vehicles i en la vestimenta del personal de manteniment i reposició.

L'acord de patrocini, firmat per l'operadora, l'ajuntament i Clear Channel, l'empresa adjudicatària del servei, comportarà així mateix que aquest servei passi a denominar-se Vodafone Bicing i que la web i les targetes dels abonats incloguin la nova marca.

L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i el conseller delegat de Vodafone a Espanya, Antonio Coimbra, han presentat avui aquest acord, que tindrà una vigència de tres anys, prorrogable un any més.

Durant el primer any de contracte, Vodafone aportarà 1,2 milions d'euros, mentre que el segon any destinarà 1,4 milions, i el tercer, 1,45 milions.

Notícies relacionades

En cas que l'acord de patrocini es prolongui un any més, l'aportació de la companyia pujaria a 1,5 milions, segons ha explicat avui la tinenta d'alcalde d'Economia, Empresa i Ocupació de Barcelona, Sònia Recasens.

El consistori preveu que la nova imatge del Bicing estigui plenament operativa en tots els espais i serveis en el termini d'un mes.