L'ACTUALITAT BLAUGRANA
Faus: "Hi haurà prou diners per fitxar el que demani el nou tècnic"
El vicepresident econòmic del Barcelona admet que el club compta amb més recursos gràcies a la venda de Thiago

Javier Faus, vicepresident econòmic del Barça, durant la presentació del balanç del club en la temporada 2012-2013. /
Javier Faus, vicepresident econòmic del Barça, ha assegurat aquest dimarts que el club disposa de líquid per comprar "el central" o el que demani el nou entrenador, Gerardo 'Tata' Martino. "Hi haurà prou diners per fitxar el que demani el nou tècnic o el que digui la secretaria tècnica", ha confirmat el dirigent blaugrana, després de reconèixer que "ara es tenen més recursos que abans de la venda de Thiago Alcántara" al Bayern.
El Barcelona només destinar 50 milions d'euros anuals per reforçar l'equip. En aquest cas, la inversió s'ha disparat al pagar 57 milions pel fitxatge de Neymar. "Altres clubs volien comprar Neymar per moltíssim més diners, però nosaltres ens hem avançat", ha subratllat el vicepresident durant la presentació del tancament econòmic de l'entitat.
La venda del centrecampista hispanobrasiler "per 24 milions", com ha precisat Faus, dóna al club el marge necessari per apostar per un central o el que decideixi Martino.
Notícies relacionades"Esportivament, sento l'operació de Thiago, però treure 25 milions d'euros per un jugador que, com va dir Tito, en els partits grans no era titular...", ha deixat caure el directiu.
També ha admès que "no ha sigut una mala operació" el traspàs de David Villa a l'Atlètic per 2,1 milions, que podrien arribar fins als 5,1 en el cas que el davanter jugui tres anys al Vicente Calderón. "Ens estalviem una fitxa molt important, no és mala operació", ha resumit Faus.
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Església Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"