SEGONA DIVISIÓ
El Barcelona B permet que la Ponferradina s'emporti un punt
Partit fluix del filial, que, a l'aconseguir el primer gol, es va deixar empatar en la jugada següent

Nolito pugna amb un defensa de la Ponferradina per una pilota durant el partit d’ahir al Miniestadi. /
Definitivament el Barça B no està fi. Amb el d'ahir (1-1), ja són cinc empats consecutius i sis jornades en total sense conèixer la victòria per al filial blaugrana. Des d'aquell llunyà 6 de novembre, on el filial blaugrana va donar una lliçó de futbol i va golejar el Vila-real B (4-1), els nois de Luis Enrique no guanyen cap partit.
El partit va resultar matusser, molt de Segona Divisió. La Ponferradina, que ocupa posicions de descens i que només havia sumat 4 punts fora de casa (ara ja 5 amb el que es va endur del Mini), amb prou feines va cometre errors en defensa i sempre va estar a l'aguait esperant qualsevol oportunitat que se li presentés per aconseguir marcar.
MOLT POC FUTBOL / El millor del xoc es va produir en els últims 10 minuts. Els 80 anteriors van ser esforços estèrils del Barça B, que no estava gens inspirat en el joc combinatiu de tres quarts de camp en amunt (Nolito i Soriano van estar molt espessos) i que es va trobar amb una Ponferradina molt ordenada en defensa i amb dos migcentres, Toribio i Jona-
than Ruiz, que van mantenir a ratlla el mig camp blaugrana, sobretot en el transcurs de la primera part.
A la segona, el Barça B va apujar una mica el ritme i va aconseguir arribar amb una mica més d'assiduïtat al marc visitant, encara que sense disposar d'ocasions verdaderament clares. Els lleonesos es dedicaven a mantenir l'ordre al darrere i esperar caçar alguna contra aprofitant l'ansietat que a poc a poc es feia més palpable a les files blaugrana.
MINUT DECISIU / Tot el que no havia passat en 80 minuts va passar en tan sols un. Primer, una passada entre línies de Carmona va deixar Soriano sol davant el porter, que en primera instància va rebutjar el seu xut però que no va evitar que Saúl recollís la pilota i inaugurés el marcador.
Notícies relacionadesAmb Sandro Rosell, ahir a la llotja, encara celebrant el gol que semblava que havia de ser el de la victòria, la defensa de la Ponferradina va posar una pilota a l'esquena de la defensa blaugrana. Montoya i Sergi Gómez no es van posar d'acord per rebutjar-la i, aprofitant la indecisió, va aparèixer Javi López per afusellar Masip i fer esclatar d'alegria els molts seguidors lleonesos que van ser presents al Miniestadi.
El gol va deixar molt tocat l'equip català, que veia, després d'aconseguir el més difícil, que estava una altra vegada com al principi. Tot i així, el Barça B va disposar d'una última ocasió d'or. Cuadrado va fer caure Soriano just a la frontal de l'àrea i l'àrbitre va xiular la falta. El del Pont de Vilomara va engaltar un potent xut amb la dreta que un immens Mackay va aconseguir rebutjar amb una estirada espectacular. No hi va haver temps per res més i el filial blaugrana acaba el seu gran any (el del retorn a Segona Divisió) amb un altre empat.
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’