‘A Badalona som bons’
Badalona torna a apostar pels bons de consum per impulsar el comerç local
Es posaran a disposició de la ciutadania més de 91.000 bons, que atorgaran un descompte de 4 euros per cada 10 euros de compra

L’Ajuntament de Badalona i la Cambra Territorial del Barcelonès Nord tornen a apostar, un any després, per la campanya ‘A Badalona som bons’ per impulsar el comerç i la restauració local. Aquesta vegada, la inversió s’amplia i arriba als 365.000 euros, que hauran «de contribuir a generar un impacte de més de 900.000 euros entre el teixit comercial badaloní», segons ha informat el consistori.
La iniciativa posarà a disposició dels ciutadans més de 91.000 bons per intercanviar als comerços adherits de la ciutat. Es podrà descarregar un màxim de 10 bons promocionals, i cadascun aplicarà 4 euros de descompte per cada 10 euros de compra en les adquisicions fetes als comerços locals adherits a la campanya, és a dir, es tracta d’una rebaixa del 40% en el preu.
El govern municipal explica que els bons estaran disponibles durant els pròxims dies, així com la llista dels establiments adherits, que el consistori espera que siguin més de 300.
En la roda de premsa de presentació hi han participat el regidor d’Impuls Comercial de l’Ajuntament de Badalona, David Torrents; el president de la Cambra Territorial del Barcelonès Nord, Pere Alemany, i la presidenta de l’Associació de Comerciants del Passeig de la Salut, Núria Rodríguez. «Amb la inversió que farem en aquesta campanya els comerços tindran un retorn d’un milió d’euros, de manera que es triplicarà l’impacte de la primera edició», ha indicat David Torrents. Per la seva banda, el president de la cambra ha assegurat que l’experiència de la campanya badalonina està servint d’exemple per a altres municipis.
Reedició d’una campanya «exitosa»
Notícies relacionadesLes dades que maneja l’ajuntament donen per a l’optimisme. La campanya de l’any passat va injectar més de 520.000 euros al comerç local, cosa que ha convençut els organitzadors per tornar-la a posar en marxa. En aquella primera edició, que va coincidir amb les vacances de Nadal, gran part de la injecció econòmica se la van emportar les botigues especialitzades, com ara botigues de joguines, perfumeries o botigues de roba, amb un impacte econòmic de més de 335.000 euros. A més, els establiments d’alimentació van poder generar prop de 100.000. Així, per cada euro que l’ajuntament va destinar a la campanya, els comerços locals en van ingressar 3,47.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Debat obert Regular o abolir la prostitució: ¿què n’opinen els partits a Catalunya?
- 200 milions d’euros anuals Catalunya llança el Pacte Nacional per la Llengua per impulsar l’ús del català sense Junts ni la CUP
- ENERGIA CNMC amenaça amb multes de 60 milions i indemnitzacions multimilionàries si troba infraccions greus en l’apagada
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya