A les 21.00 hores
Iñigo Errejón, Eduard Fernández i Javier Gurruchaga, convidats a ‘La Sexta noche’
L’espai presentat per José Yélamo també connectarà a La Palma per conèixer l’última hora de l’erupció volcànica

La Sexta emet aquesta nit, a les 21.00 hores, una nova emissió de ‘La Sexta noche’. En la setmana en què el Consell de Ministres ha aprovat els pressupostos, l’espai presentat per José Yélamo comptarà amb una entrevista al líder de Més País, Íñigo Errejón.
D’altra banda, el programa de la cadena verda d’Atresmedia xerrarà amb l’artista Javier Gurruchaga i analitzarà la terrible situació dels immigrants amb Eduard Fernández i Òscar Camps, que parlaran sobre la pel·lícula ‘Mediterraneo’.
A més, ‘La Sexta noche’ estarà en directe al peu del volcà, posant cara al drama humà que s’està vivint i explicant totes les novetats amb una taula on s’asseuran els millors experts en la matèria, amb els quals analitzaran les conseqüències de l’erupció per als veïns de les zones afectades.
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Entendre-hi més ‘El conte de la serventa’ va ser una realitat a Irlanda: 9.000 nadons morts i 56.000 mares solteres maltractades al segle XX
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonel·la causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- TELEVISIÓ I MAS Locutors d’Esport 3
- Barcelona, protagonista Cuina de saga familiar amb vistes al Port Vell
- EL MUNDIAL DE MOTOGP Marc Márquez s’exhibeix a l’Aragó de principi a final
- La Volta / Dauphiné cliclisme La Volta femenina es consolida en el calendari internacional
- BÀSQUET El Barça se suïcida i perd un partit que tenia guanyat