Audiències informatius

‘Antena 3 Noticias’ revalida el seu lideratge el mes de maig davant la baixada d’‘Informativos Telecinco’

Els informatius de la cadena d’Atresmedia registren una mitjana del 19,5% i 2.480.000 espectadors

‘Antena 3 Noticias’ revalida el seu lideratge el mes de maig davant la baixada d’‘Informativos Telecinco’
1
Es llegeix en minuts

Antena 3 Notícies repeteix victòria per 17è mes consecutiu a l’aconseguir al maig una mitjana del 19,5% i 2.480.000 espectadors. ‘Informativos Telecinco’ repeteix en la segona posició de la taula després d’anotar un 14,1% de share amb 1.791.000 televidents, quatre dècimes menys que a l’abril.

El ‘Telediario’ de La 1 continua sense remuntar el vol. Els informatius de TVE es mantenen en el 10,4% amb 1.347.000 espectadors, empitjorant en 0,3 punts percentuals els seus resultats de l’abril. Per la seva banda, ‘La Sexta Noticias’ també registra una baixada de 3 dècimes (8,3% i 861.000 televidents )

Fixant-nos en les diferents dades de les diferents edicions, Sandra Golpe continua liderant indiscutible a la franja de sobretaula. La primera edició d’‘Antena 3 Noticias’ obté un 20,6% i 2.480.000. ‘Informativos Telecinco’ aconsegueix un 15,9% i 1.926.000 televidents en aquest mateix horari, mentre que el ‘Telediario’ firma una mitjana d’un 10,7% i 1.292.000. 

Notícies relacionades

A la franja nocturna, ‘Antena 3 Noticias 2’ contínua en la primera posició després d’aconseguir un 21,6% i 2.976.000 de mitjana, una distància de X punts sobre l’informatiu de Pedro Piqueras, que torna a deixar-se sis dècimes (12,7% i 1.795.000) després de la desaparició de ‘Sálvame Tomate’ i l’arribada de ‘El precio justo’. El ‘Telediario’ de Carlos Franganillo també cau unes altres quatre dècimes i es queda per sota de la barrera psicològica del 10% (9,9% i 1.413.000).

El cap de setmana, Matías Prats i Mónica Carrillo lideren a la tarda (18,7% i 2.136.000) i a la nit (14% i 1.846.000). L’informatiu de Telecinco registra un 15,2% i 1.704.000 a la sobretaula i un 12,6% amb 1.641.000 en la seva segona edició, dades superiors a les de TVE (11,7% i 9,6%)