DIVISIÓ D'OPINIONS

El diàleg viral de Pedrerol i Fermín a 'El chiringuito' per promocionar un desodorant: «Em sento més tio»

El presentador i el conegut redactor han generat tota mena de comentaris a les xarxes socials després d'anunciar una coneguda marca al programa de Mega

pedrerol-fermin

pedrerol-fermin

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

‘El chiringuito’ ha causat sorpresa entre els seus seguidors per una curiosa telepromoció d’Old Spice, una coneguda marca que anteriorment ja havia provocat controvèrsia pels caires masclistes dels seus anuncis a la televisió. «Fa olor com un tio, tio» és el polèmic eslògan que utilitza per a un dels seus desodorants, que dimecres a la matinada es va colar en l’exitós espai de Mega. 

Per promocionar l’esmentat producte, Josep Pedrerol va mantenir un diàleg amb Fermín Canas, un dels redactors més mítics d’‘El chiringuito’, que no ha deixat indiferent ningú a les xarxes socials. «Hola, cap. L’enquesta, de luxe. Tot un èxit, per variar. Oh, mama. Es nota que l’he feta jo», començava dient el jove periodista mentre en pantalla apareixia un faldó promocional. 

Notícies relacionades

«No tinc clar el que em passa, el cas és que em sento diferent, més guapo, més tio, tio», prosseguia Canas mentre Pedrerol deixava anar algun somriure davant del discurs i el to que estava utilitzant el seu company. «Et noto estrany, ¿què et passa? ¿Què és aquest pot vermell que tens allà?», li va preguntar a continuació el presentador. 

«És Old Spice, he canviat al desodorant dels tios, tios. Hauries d’utilitzar-lo tu també, Josep, i així deixaràs de fer olor de floretes», va respondre Fermín abans que Pedrerol afirmés que en prendrà «nota». Una curiosa telepromoció que, com recollim sota aquestes línies, ha provocat tota mena de reaccions a les xarxes socials.