Barri Llevant
La promotora immobiliària AQ Acentor invertirà 240 milions a construir 900 vivendes a Viladecans
El sector Llevant suposa l’ampliació del nucli urbà de Viladecans cap a l’est i permetrà la promoció residencial d’unes 3.000 noves vivendes

big 306132514070819 02 /
La promotora immobiliària AQ Acentor invertirà 240 milions a construir més de 900 vivendes a Viladecans (Baix Llobregat). Aquesta promotora ha obtingut la primera llicència d’obres per al desenvolupament de la seva primera promoció al nou barri de Llevant d’aquest municipi, segons ha informat en un comunicat.
Aquesta llicència d’obres permetrà al promotor immobiliari la construcció d’un primer edifici que comptarà amb 67 vivendes, amb espais verds amb jocs infantils, piscina o aparcament de bicicletes. No obstant, la firma immobiliària compta amb un total de 19 sòls en aquesta zona de Viladecans per aixecar-hi més de 900 vivendes.
«L’obtenció de la llicència de construcció del nostre primer projecte residencial al sector Llevant a Viladecans suposa una gran fita per a AQ Acentor; l’esforç inversor realitzat per la nostra companyia en aquest sector inicia ara una nova etapa amb la construcció de les primeres vivendes per als nostres clients», ha destacat el director general d’AQ Acentor, Sergio Gálvez.
Notícies relacionadesEl sector Llevant suposa l’ampliació del nucli urbà de Viladecans cap a l’est i permetrà la promoció residencial d’unes 3.000 noves vivendes, de les quals més de 1.350 seran de protecció oficial.
Llegeix totes les notícies de Viladecans a EL PERIÓDICO Viladecans
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Museu tancat aquest diumenge Atracament exprés al Louvre: uns assaltants roben joies de Napoleó en set minuts a plena llum del dia
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran