Consum

El 65% d’incidències de l’Oficina del Consumidor de Viladecans el 2021 es van resoldre de manera satisfeta

  • El consistori ha fet un resum de les dades de l’any passat per commemorar el Dia Mundial Del Consumidor, celebrat ahir 15 de març

El 65% d’incidències de l’Oficina del Consumidor de Viladecans el 2021 es van resoldre de manera satisfeta

Ayuntamiento de Viladecans

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Viladecans (Baix Llobregat) va fer 6.373 atencions en tot el 2021. L’OMIC va atendre 5.874 consultes d’assessorament, 4.114 van ser a través de correu electrònic, 1.640 de manera presencial i 120 per telèfon. També es van atendre 499 reclamacions, de les quals el 65% es van resoldre de manera satisfeta per les mediacions fetes per l’OMIC.

Els temes pels quals l’OMIC va rebre més consultes i reclamacions l’any passat va ser per telefonia, serveis bancaris, segurs, transports públic, agències de viatges i electricitat.

El consistori ha fet un resum de les dades de l’any passat per commemorar el Dia Mundial Del Consumidor, celebrat ahir 15 de març, i visibilitzar el dret de les persones consumidores i usuàries.

Notícies relacionades

La data commemora el discurs que John F. Kennedy va fer al Congrés el 15 de març de 1962 i en el qual per primera vegada es va donar importància a la figura del consumidor com a element fonamental del procés productiu i es va reconèixer la seva rellevància política.

Més notícies deViladecans a l’edició local d’EL PERIÓDICO

Temes:

Viladecans