Esdeveniment
Viladecans celebra la primera fira Scrap, Crea i Decora, amb més de 2.000 assistents confirmats
32 expositors de tot Espanya mostraran els seus productes

L’edifici Cubic de Viladecans (Baix Llobregat) acollirà els dies 5, 6 i 7 de novembre la fira Scrap Crea i Decora.
Una trobada que reunirà 32 expositors professionals de tot Espanya i a la qual s’han acreditat 2.200 persones, segons han informat els seus organitzadors, José Antonio Santiago i Montse Garzón, gerents de l’empresa local SdnArt.
En l’esdeveniment es podrà comprar, assistir a tallers, a demostracions i a presentacions de noves tècniques i productes de Scrap.
L’art de l’scrap
scrapLa primera edició de la fira espera consolidar-se entre les més importants d’Europa en l’art de l’scrap, terme en anglès que defineix l’art per realitzar manualitats amb l’objectiu de personalitzar objectes.
La venda d’entrades continua oberta i els organitzadors esperen visites d’última hora, ja que afirmen que el públic potencial és enorme i que a Espanya hi ha més de 150.000 aficionats de l’scrap.
Santiago assegura que «la fira s’ha establert com a punt de reunió de milers d’aficionats a aquest ‘hobby’, que venen de tot el país i molts de l’estranger» i afirma que vol que el flux de visitants «afavoreixi els comerços i a la restauració de la ciutat».
Notícies relacionadesEls organitzadors han assegurat que es prendran les mesures corresponents de seguretat pel Covid-19 i que controlaran l’aforament permès atenent les mesures dictades per les autoritats sanitàries.
Més notícies deViladecans a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"
- Atletisme "¿La plata europea? Continuo sent el mateix pringat"
- TENNIS L’Alcaraz més "intel·ligent" se cita amb Sinner en la final de Roma
- La ronda italiana Fantàstica victòria d’Ayuso al Giro